Boon

TERMENI ȘI CONDIȚII

Acest site este operat de  catre LA SERATTA CELEBRATIONS SRL .

LA SERATTA CELEBRATIONS SRL este o persoană juridică română, cu sediul social în Otopeni, Str. Ferme F nr. 15, Judetul Ilfov, CUI: RO18125856, J23/2165/2019 denumită în continuare Societatea”.

Utilizator este considerata orice persoana, care utilizează Serviciile/accesează Site-ul.

Prin accesarea site-ului www.eboon.ro toți utilizatorii consimt sa respecte termenii si condițiile prezentate mai jos, precum si legislația aplicabilă in domeniu.

Art. 1. DEFINIȚII

Pentru îndepărtarea oricăror interpretări contrare, in înțelesul prezentului contract, următorii termeni au definițiile date mai jos:

Site – reprezintă domeniul www.eboon.ro precum și subdomeniile acestuia.

Comanda – reprezintă documentul electronic, generat ca urmare a accesării site-ului www.eboon.ro de către un Utilizator care a acceptat termenii si condițiile de utilizare prezentate pe site. Prin lansarea unei comenzi pe site, Utilizatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Societatea își derulează operațiunile.

Contractul – reprezintă o Comanda confirmată de către reprezentanții Societății, prin care se acceptă livrarea produsului sau a produselor comandate de Utilizator cu respectarea prevederilor impuse de O.U.G 34/2014 privind contractul de furnizare de produse încheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează in mod exclusiv, înainte si la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicație la distanță.

Serviciu – serviciu pus la dispoziție de către Societate prin intermediul platformei online ce poate fi accesată la www.eboon.ro – reprezintă serviciul de comerț electronic condus exclusiv pe porțiunile publice disponibile ale site-ului, în sensul acordării posibilității Utilizatorului să contacteze produse și/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzând și alte mijloace de comunicare la distanță dar fără a se limita la acestea (inclusiv telefonic).

Produse – orice produs încărcat pe pagina corespondentă adresei web www.eboon.ro cu mențiunea că, în anumite situații, pot exista eventuale diferențe, nesemnificative, care nu sunt apte să modifice caracteristicile esențiale, de bază, ale produsului.

Data intrării in vigoare a contractului – este data confirmării Comenzii de către reprezentanții Societății.

Specificații – toate specificațiile privind produsele încărcate pe site.

Înregistrare – Pentru utilizarea Serviciului, Utilizatorului i se solicita înregistrarea in baza de date a Societății și autentificarea in site de fiecare dată când dorește să facă o comandă. Înregistrarea se face prin alegerea unei parole si a datelor de contact (nume, prenume, mail si telefon).

Cont – ansamblul format dintr-o adresă de e-mail si o parolă

Tranzacție – încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui Produs / Serviciu de către Vânzător către Utilizator.

Prezenții termeni si condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului de vânzare-cumpărare la distanță și se vor supune prevederilor O.U.G. 34/2014.

ART. 2. CONDIȚII GENERALE ȘI ACCEPTAREA T&C

2.1. Platforma www.eboon.ro& este destinată persoanelor care întrunesc următoarele condiții

2.2. Aderarea la Platforma www.eboon.ro, în calitate de Utilizator, inclusiv prin utilizarea Website-ului, implică acceptarea acestor Termeni și Condiții.

2.3. PRIN BIFAREA CĂSUȚEI ”ACCEPT TERMENII ȘI CONDIȚIILE” UTILIZATORUL ÎȘI DĂ ACORDUL, MOD EXPRES, SĂ RESPECTE TOATE CLAUZELE DIN ACEST SET DE TERMENI ȘI CONDIȚII, PRECUM ȘI ORICE ALȚI TERMENI ȘI CONDIȚII SPECIFICE APLICABILE INDICATE ÎN CADRUL MAGAZINULUI VIRTUAL. 

2.4.  ACCEPTÂND TERMENII SI CONDIȚIILE, UTILIZATORUL IA LA CUNOȘTINȚĂ DE CONDIȚIILE DE PRELUCRARE A DATELOR PERSONALE CONFORM POLITICII DE CONFIDENȚIALITATE, CARE ESTE PARTE INTEGRANTĂ DIN ACEST SET DE TERMENI ȘI CONDIȚII.

2.5. TOTODATĂ, PRIN PLASAREA UNEI COMENZI PRIN INTERMEDIUL MAGAZINULUI VIRTUAL DIN WEBSITE, SUNTEȚI DE ACORD CĂ ACEASTA IMPLICĂ O OBLIGAȚIE DIRECTĂ DE A PLĂTI SOCIETĂȚII CONTRAVALOAREA PRODUSELOR COMANDATE, PRECUM ȘI A EVENTUALELOR TAXE DE TRANSPORT.

2.6. DACĂ NU SUNTEȚI DE ACORD CU PREVEDERILE DIN ACEST SET DE TERMENI ȘI CONDIȚII SAU, DUPĂ CAZ, PREVEDERILE ACTUALIZATE ALE TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR, VĂ RUGĂM SĂ ÎNCETAȚI UTILIZAREA PLATFORMEI www.eboon.ro, DE ASEMENEA, PUTEȚI SĂ ADRESAȚI O CERERE DE DEZACTIVARE A CONTULUI ȘI A CALITĂȚII DE UTILIZATOR LA ADRESA CONTACT contact@eboon.ro.

2.7. Ștergerea Contului și dezactivarea calității de Utilizator ca urmare a unei solicitări din partea Utilizatorului nu va aduce atingere drepturilor și obligațiilor născute între părți (i.e. Utilizator și Societate) până la data încetării calității de Utilizator, inclusiv în contextul comenzilor/achizițiilor de produse lansate de un Utilizator prin intermediul Platformei www.eboon.ro.

2.8. Revocarea consimțământului și ștergerea contului de Utilizator are ca efect inclusiv ștergerea datelor cu caracter personal, cu excepția datelor cu caracter personal a căror prelucrare este necesară și ulterior ștergerii Contului (pentru detalii, a se vedea Politica de Confidențialitate).

3. CONȚINUT

3.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Societatii, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

3.2. Utilizatorilor www.eboon.ro nu le este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Societate, includerea oricărui conținut în afara Website-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Societății asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, fără acordul expres și prealabil al Societății în acest sens.

3.3. Orice conținut la care un Utilizator www.eboon.ro are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Termenilor și Condițiilor.

3.4. Utilizatorul www.eboon.ro poate copia, transfera și/sau utiliza Conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederi ale Termenilor și Condițiilor.

3.5. Niciun conținut transmis către un Utilizator www.eboon.ro prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Societății și/sau a angajaților / reprezentanților Societății care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul Conținut.

3.6. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezenții Termeni și condiții.

4. NEWSLETTER ȘI ALTE COMUNICĂRI

4.1. În momentul în care Utilizatorul își creează un Cont on-line, acesta are dreptul de a își exprima consimțământul cu privire la primirea de comunicările comerciale  (newslettere și/sau alerte) din partea Societății constând în informații cu privire la oferte de produse / servicii, invitații de a participa la campanii și loterii, studii, chestionare, sondaje de opinie), transmise prin poștă electronică (e-mail, SMS) și/sau apel telefonic. 

4.2. Opțiunea cu privire la acordul emis de către Utilizator, poate fi modificată în orice moment, în maniera descrisă în cadrul Politicii de confidențialitate și prin adresarea unei solicitări în acest sens în răspuns la orice comunicare primită.

4.3. Societatea își rezervă dreptul de a selecționa Utilizatorii care și-au exprimat anterior acordul expres de a primi newsletter și/sau alerte, cat și dreptul de a elimina din baza sa de date orice Utilizator, în situația în care va avea motive întemeiate să procedeze în acest sens, raportat la conduita ori solicitările abuzive ale Utilizatorului respectiv. De asemenea, Societatea poate înceta să transmită newsletter și alte comunicări către o parte din utilizatori, în măsura în care decide să își restrângă activitățile de marketing.

Art. 5. OBIECTUL CONTRACTULUI.

5.1. Obiectul Contractului îl constituie vânzarea produsului/produselor comandate pe site de către Utilizator si confirmate pentru livrare de către reprezentanții Societății. În comandă vor fi înscrise în mod obligatoriu: caracteristicile produsului, prețul de vânzare al produsului/produselor comandate, modalitatea de plată, precum și termenul de plată.

5.2. Utilizatorul poate comanda una sau mai multe dintre preparatele si băuturile postate pe site. Pentru fiecare dintre produsele postate pe site-ul mentionat, Societatea se obligă sa afiseze caracteristicile esențiale ale acestora (ingrediente, gramaj sau nr. bucăți), care să permită Utilizatorului o identificare, comparare și o alegere corectă.

5.3. Societatea iși rezervă dreptul de a modifica fără preaviz caracteristicile produselor afișate. Imaginile publicate pe site au titlu de exemplu, putand conține anumite elemente complementare sau decorative, care nu sunt incluse în produsele comandate de utilizator. Astfel, produsele livrate pot diferi uneori, în orice mod, de imaginile prezentate pe site. Societatea nu poate fi considerată responsabilă pentru utilizarea necorespunzătoare a produselor comandate.

5.4. Termenul de valabilitate al produselor comercializate de catre Societate, prin intermediul site-ului, este de 24 ore pentru preparatele reci la temperatura de 2-4 gr Celsius, iar pentru preparatele calde se recomandă consum imediat din momentul livrării acestora Utilizatorului. În cazul băuturilor răcoritoare comercializate de Societate termenul de valabilitate este cel inscripționat de către producător pe ambalaj.

5.5. Proprietatea asupra produselor va fi transferată la momentul livrării produselor către Utilizator in locația indicată în comandă, înțelegând prin livrare – semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Societății.

5.4. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat Utilizatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor.

6.  PLASAREA COMENZII 

6.1. Comanda poate fi plasată pe Site sau prin telefon la numerele afișate pe site.

6.2. Pentru a cumpăra produse de pe site-ul www.eboon.ro, va trebui sa acceptati termenii și condițiile prezente, să comandați produsul/produsele dorite și să furnizați câteva informații necesare livrării produselor comandate.

6.3. Comanda produselor se face prin parcurgerea urmatorilor pasi:

Pasul 1: Alege produsele. Folosind meniul, navigați prin categoriile de produse. Odată ce ați găsit un produs care se potrivește dorințelor dvs., specificați cantitatea dorită, apăsați pe butonul COMANDĂ pentru a-l adăuga în coșul de cumpărături. Dacă mai doriți și alte produse, repetați pașii descriși mai sus.

Pasul 2: După ce ați ales produsele dorite, apăsați butonul coș de comanda. Imediat va apare lista produselor pe care le-ați comandat și un formular on line necesar pentru precizarea detaliilor pentru datele de identificare ale Dvs (Utilizator), datele de contact, si manifestarea optiunii de selectare tacamuri.

Pasul 3: Adresa de livrare: se alege varianta de livrare dorită, indicându-se adresa de livrare sau opțiunea de a ridica produsele de la sediul Societății.

Pasul 4: Validare date. În vederea finalizării comenzii, aveți posibilitatea să vizualizați următoarele date: cumpărătorul, detalii facturare, adresa livrare, lista produselor comandate (denumire, cantitate, preț unitar, preț total, valoare totală comandă), iar în căsuța Preferințe puteți să indicați următoarele:

– intervalul de livrare (ora preferată),

– adresa de livrare

Anterior accesării casuței continuă comanda, aveți posibilitatea să modificați cantitatea produselor comandate. Ulterior accesării căsuței continuă comanda va apare valoarea comenzii Dvs și datele Dvs de identificare, precum și locul de livrare. Anterior accesării butonului comandă aveti posibilitatea să corectați erorile survenite cu ocazia introducerii datelor, apăsând căsuța „înapoi” .

Pasul 5: Daca toate datele sunt corecte accesați căsuța finalizează.

6.4. După plasarea comenzii, un operator al Societății va contacta Utilizatorul pentru a confirma comanda și datele acestuia și pentru a confirma timpul estimat de livrare mentionat pe site – acesta poate varia în funcție de condițiile de trafic, de condițiile meteorologice sau alte condiții care nu sunt sub controlul Societății.

6.5. Dacă livrarea produselor nu este disponibilă sau în cazul în care nu există capacitate de livrare, un operator va va înștiința printr-un apel telefonic.

6.6. Programul de lucru este intre orele 11:00-18:00, Luni-Vineri.

6.7. Societatea pune la dispoziția Utilizatorului informațiile esențiale cu privire la produsele alimentare disponibile în ofertă, însă Utilizatorul are obligația de a solicita informații suplimentare de la Societate in toate situațiile în care acesta trebuie să respecte anumite regimuri alimentare sau suferă de alergii. În toate cazurile, Furnizorul este absolvit de răspundere cu excepția cazului în care se dovedește că a furnizat Utilizatorului, cu rea-credință, informații eronate.

Art.7. PREȚUL DE VÂNZARE. MODALITĂȚI DE PLATĂ

7.1. Prețurile afișate pe site sunt exprimate în RON, includ TVA și pot fi modificate de către Societate fără o notificare prealabilă.

7.2. Prețul total al comenzii de bunuri va fi afișat pe site în momentul plasării comenzii. Plata trebuie să se facă integral, pentru toate produsele comandate, iar metoda de plată trebuie selecționată la plasarea comenzii.

7.3. Modalități de plată:

– Plata în numerar la primirea comenzii

– Plata prin carduri bancare Visa și MasterCard la primirea comenzii

– Plata online prin redirecționare către site-ul mobilpay.ro (Netopia Payments) la momentul plasării comenzii.

Art. 8. LIVRAREA PRODUSELOR

8.1. Livrarea se realizeaza doar pentru comenzile ce se află în zona de livrare indicată pe Site la pagina Livrare si plată. Livrarea se efectueaza doar pentru anumite zone din Județul Ilfov, însă, pentru cereri speciale ne puteți contacta la numărul de telefon destinat comenzilor de pe site. Societatea își rezervă dreptul de a refuza o comandă în cazul în care aceasta nu se regăsește în perimetrul afișat pe site.

8.2. Produsele care constau în băuturi răcoritoare, apă, se livrează în forma în care vin de la producător/distribuitor și în limita stocului disponibil. Produsele preparate de Societate se livrează în limita stocului disponibil.

8.3. Societatea nu poate garanta disponibilitatea în stoc a tuturor produselor prezentate. Oferta produselor afișate este valabilă în limita stocului disponibil, Societeta își rezervă dreptul de a decala termenele de livrare, în situația în care produsul sau produsele comandate nu sunt disponibile în stoc la momentul primirii comenzii. În această situație Utilizatorii vor fi informați și consultați cu privire la menținerea sau anularea comenzii.

8.4. Societatea poate publica pe website-uri produse/promoții practicate de către acesta într-un anumit interval de timp și în limita stocului disponibil. Astfel, Societatea își asumă dreptul de a nu onora anumite comenzi, în cazul în care produsele respective nu mai fac parte din oferta curentă.

8.5. Toate comenzile vor fi livrate de către un curier angajat al Societății. Timpul concret de livrare este determinat ținând cont de distanța până la adresa de livrare, de situația traficului, de condițiile meteorologice și de alte circumstanțe care nu sunt sub controlul nostru și sunt comunicate de operator la primirea comenzii. Depășirea termenului de livrare poate fi cauzată de evenimente de forță majoră precum și de oricare factor enunțat mai sus.

8.6. Timpul minim de livrare este de aproximativ 30 minute, de la confirmarea comenzii (incepand cu orele 11:00 și poate ajunge pana la 90 min, în funcție de zona de livrare. Termenul menționat este orientativ, acesta putând fi modificat din motive independente de vointa Societatii. Livrarea produselor se face de luni pana vineri , incepand cu ora 11:00.

Comenzile se pot plasa intre orele 11:00-18:00, în cursul zilelor de luni-vineri.

8.7. În cazul în care se preconizează întârzieri față de termenul de livrare estimat inițial și agreat de Utilizator, Societatea va contacta telefonic Utilizatorul pentru a-l informa despre noul timp estimat de livrare. În cazul în care Utilizatorul nu acceptă noul timp estimat de livrare, acesta are posibilitatea in cadrul respectivei convorbiri telefonice de a anula comanda.

8.8. La momentul livrării Utilizatorul trebuie să asigure accesul curierului în incintă, și să răspundă la numarul de telefon menționat la plasarea comenzii.

8.9. În cazul neacceptării livrării comenzii în timpul de livrare comunicat sau în cazul în care curierul nu reușește să livreze comanda din cauza instrucțiunilor inadecvate ale Utilizatorului sau a lipsei de răspuns la apelurile curierului, aceste comenzi vor fi considerate a fi livrate către dumneavoastră și implicit, toate riscurile și responsabilitatea în legătură cu astfel de comenzi vor fi plasate asupra dumneavoastră. Orice transport suplimentar, depozitare, asigurare sau alte costuri pe care le suportăm ca urmare a incapacității de livrare din vina Utilizatorului vor fi in responsabilitatea acestuia, care va trebui să despăgubească integral Societeta pentru astfel de costuri.

În cazul în care circumstanțe neprevăzute împiedică Utilizatorul să primească Comanda, este necesar să contacteze telefonic operatorii cât mai curând posibil și să restabilească locul și timpul de livrare.

Art. 10. POLITICA DE RETUR

10.1 Preparatele culinare prezentate pe website-uri sunt cu titlu orientativ, iar anumite caracteristici pot diferi față de imagini.

10.2 În cazul în care un produs comandat de către utilizator nu poate fi livrat de către Societate, acesta din urma va informa Utilizatorul asupra acestui fapt și va returna în contul acestuia contravaloarea comenzii.

10.3. Societatea răspunde pentru rezolvarea reclamațiilor sau problemelor sesizate de Utilizatori în legătură cu calitatea produselor, cu livrarea acestora sau în legătură cu orice alte aspecte legate de prepararea, vânzarea și livrarea produselor, dupa preluarea comenzii transmise prin intermediul platformelor online/telefonic.

10.4. În cazul în care, în urma verificării, se dovedește că produsele nu respectă cerințele menționate de către Utilizator în formularul de comandă, produsele se înlocuiesc.

Conform art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de returnare:

– produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

– produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

– produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;

– produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente

10.5. În raport cu prevederile legale sus mentionate și avand în vedere natura perisabilă a produselor, după livrarea acestora, produsele comandate nu pot fi returnate Societății cu exceptia situatiei de la art. 10.4. de mai sus.

Art. 11.   LIMITAREA RĂSPUNDERII

11.1. Societatea nu poate fi ținută responsabilă în niciun fel în fața niciunui Utilizator care utilizează Website-ul sau Conținutul, altfel decât în limita articolelor ce constituie Termeni și Condiții.

11.2. În cazul în care un Utilizator consideră că un Conținut expediat prin orice mijloc de către Societatea violează drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate să contacteze pentru detalii Societatea, conform detaliilor de contact, astfel încât Societatea să poată lua o decizie în cunoștință de cauză.

11.3. Societatea nu răspunde de Conținutul, calitatea sau natura altor domenii la care se ajunge prin legături din Conținut, indiferent de natura acestor legături. Proprietarii acelor domenii sunt exclusiv răspunzători pentru conținutul domeniilor respective.

11.4. Societatea este exonerată de orice vină în cazul utilizării Website-urilor și/sau al conținutului transmis către Utilizator prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul Website-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Societății, atunci când această utilizare a Conținutului poate sau produce pagube de orice natură Utilizatorului și/sau oricărui terț implicat în acest transfer de Conținut.

11.5. Materialele de promovare (incluzând dar nelimitându-se la bannerele de campanie), utilizate pentru prezentarea fiecărei campanii pe site și/sau pe pagina de Facebook sau Instagram a Societatii, au caracter exclusiv de promovare a brandurilor, fără ca utilizarea bannerelor a fi interpretată ca fiind o obligație asumată de Societatea de a deține efectiv în stoc pentru scopuri de comerț, produsele ce apar sau pot să apară în cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe Website, având indicate prețul de vânzare și caracteristicile acestora servesc scopurilor comerciale ale Societății (sunt disponibile pentru vânzare).

Art. 12. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Toate materialele integrate în acest site sunt proprietatea intelectuală a Societății. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, exceptând perioada de care este nevoie sa fie vizualizate online. Încălcarea acestei obligații conferă Societății dreptul de a solicita daune interese.

Art. 13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

13.1. Prezentul angajament de respectare a confidențialității explică toate aspectele cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și asigură respectarea tuturor principilor referitoare la prelucrare, stabilite de legislația în vigoare, precum și de Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR).

13.2. Orice prelucrare efectuată total sau parțial prin mijloace automatizate, precum și prelucrarea prin alte mijloace decât cele automatizate a datelor cu caracter personal care fac parte dintr-un sistem de evidență a datelor sau care sunt destinate să facă parte dintr-un sistem de evidență a datelor, sunt:

– prelucrate în mod legal, echitabil și transparent;

– colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri; prelucrarea ulterioară în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice nu este considerată incompatibilă cu scopurile inițiale;

– adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate;

– exacte și, în cazul în care este necesar, să fie actualizate se vor lua toate măsurile necesare pentru ca datele cu caracter personal care sunt inexacte, având în vedere scopurile pentru care sunt prelucrate, sunt șterse sau rectificate fără întârziere;

– păstrate într-o formă care permite identificarea Utilizatorului pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele; datele cu caracter personal vor fi stocate pe perioade mai lungi în măsura în care acestea vor fi prelucrate exclusiv în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice;

– prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.

13.3. De asemenea, politica Societatii se referă doar la datele furnizate pe bază de consimțământ de către Utilizator exclusiv pe website/telefonic. Societatea nu răspunde pentru politica de confidențialitate practicată de către oricare alt terț la care se poate ajunge prin legături, indiferent de natura acestora, în afara website-ului.

13.4. Website-ul utilizează cookie-uri sau tehnologii similare pentru a asigura cea mai bună experiență pentru utilizator și pentru a analiza trenduri, administra website-ul, urmări utilizarea de către Ultilizator în cadrul website-ului și pentru a colecta informații demografice despre baza de utilizatori ca și întreg. Datele personale vor fi păstrate într-o formă care permite identificarea pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele.

13.5. Societatea colectează date cu caracter personal, pe paginile website-ului, numai cu consimțământul Utilizatorului, în următoarele scopuri:

– marketing (direct) – newsletter în format electronic sau sondaje, publicitate, loterii publicitare;

– marketing și promovare – comunicare pe canale media și rețele de socializare;

– scopuri de cercetare și efectuarea de statistici;

– trimiterea de comunicări, evaluarea comportamentului în mediile online, testare, dezvoltare, utilizare;

13.6. Utilizatorul îsi pot retragere consimțământul, în orice moment, acest lucru neafectând prelucrarea efectuată pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. Retragerea consimțământului se poate face simplu prin transmiterea unui email la contact@eboon.ro.

13.7. În cazul in care se intenționează prelucrarea ulterioră a datelor cu caracter personal într-un alt scop decât cel pentru care acestea au fost colectate, înainte de această prelucrare ulterioară, se vor transmite precizări privind acordul utilizatorului, referitoare la informațiile privind scopul prelucrării și orice informații suplimentare relevante solicitate care pot include:

– perioada pentru care vor fi stocate datele cu caracter personal conform criteriilor utilizate pentru a stabili această perioadă;

– existența dreptului de a solicita accesul, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a vă opune prelucrării, precum și a dreptului la portabilitatea datelor;

– existența dreptului de retragere al consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia;

– dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere;

– dacă furnizarea de date cu caracter personal reprezintă o obligație legală sau contractuală sau o obligație necesară pentru încheierea unui contract, precum și dacă utilizatorul este obligat să furnizeze aceste date cu caracter personal și care sunt eventualele consecințe ale nerespectării acestei obligații;

– informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări.

13.8. Utilizatorul are dreptul de a se opune colectării datelor sale personale și poate solicita ștergerea acestora, revocându-și astfel acordul dat pentru document, și renunțând astfel la orice drept implicit specificat în acesta și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese și în orice moment.

13.9 Societatea se obliga ca datele colectate să fie folosite numai în conformitate cu scopurile declarate și să nu facă publică, să vândă, închirieze, licențieze, transfere, etc. baza de date conținând informații referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Utilizatorului vreunui terț neimplicat în îndeplinirea scopurilor declarate.

13.10. Date furnizate către Societate pot include:

– numele și prenumele, denumirea, sediul, adresa de e-mail, adresa poștală, numărul de telefon, parolele, indiciile pentru parole și informații de securitate similare folosite pentru autentificare și pentru accesarea contului; date despre dispozitivul Utilizatorului.

– Informații obtinute atunci cand sunt folosite serviciile Societatii;

– Informații despre dispozitivul folosit. Se pot colecta informații despre dispozitiv (cum ar fi modelul de hardware, versiunea sistemului de operare, identificatorii unici ai dispozitivului și informații despre rețeaua mobilă, inclusiv numărul de telefon);

– Informații de jurnal incluzand detalii despre modul de utilizare a serviciilor Societății, cum ar fi interogările de căutare;

– informații înregistrate în jurnalele de telefonie, cum ar fi numărul de telefon, numărul apelantului, numerele de redirecționare, ora și data apelurilor, durata acestora, informațiile de direcționare a mesajelor SMS și tipurile de apeluri;

– adresa IP;

– informații despre evenimentele survenite pe dispozitiv, cum ar fi erorile, activitatea sistemului, setările hardware, tipul de browser, limba acestuia, data și ora solicitării și adresa URL de referință;

13.11. Datele personale colectate sau stocate, nu vor fi prelucrate mai înainte ca:

– Utilizatorul sa isi dea consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice;

– prelucrarea să fie necesară pentru executarea unui contract sau pentru a face demersuri înainte de încheierea unui contract;

– prelucrarea să fie necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale care ne revine;

– prelucrarea să fie necesară în scopul intereselor legitime ale Societății sau de o parte terță, cu excepția cazului în care prevalează interesele sau drepturile și libertățile fundamentale ale dvs., care necesită protejarea datelor cu caracter personal, în special atunci când este vorba despre datele cu caracter personal ale unui copil sau direct marketing.

13.12. Societetea va utiliza datele personale numai pentru scopul în care au fost colectate și va stoca datele numai atât cât este necesar pentru acel scop. Dacă prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract sau pentru a face demersuri înainte de încheierea unui contract, perioada de utilizare a datelor este întreaga perioada contractuală, precum și 3 ani de la data încheierii acesteia.

13.13. Accesul la datele personale este strict limitat personalului Societatii, in masura necesarului, potrivit principiului nevoii de a cunoaste ”need to know”.

13.14. Persoanele terțe care au acces la datele de înregistrare ale Utilizatorului, acces imperios – necesar în procesul de vânzare – livrare – informare sunt:

Societatea nu va opera transferuri de date cu caracter personal către o țară terță sau o organizație internațională.

13.15. Stocarea datelor cu caracter personal se va face atât timp cât este necesar pentru a furniza produsele și a desfășura tranzacțiile pe care Utilizatorul le-a solicitat sau în alte scopuri esențiale, precum respectarea obligațiilor legale, soluționarea disputelor și implementarea acordurilor. Criteriile utilizate pentru a determina perioadele de retenție cuprind:

– menținerea și îmbunătățirea performanței produselor, menținerea în siguranță a sistemelor și menținerea de înregistrări de business și financiare corespunzătoare, conform legislației în vigoare;

– perioada pentru care Utilizatorul si-a exprimat consimțământul sau până când urmeaza să-și exprime intenția într-una din modalitățile prevăzute în prezenta politică de a nu mai păstra datele cu caracter personal furnizate;

– dacă este vorba despre date la care Utilizatorul are acces, acestea vor fi stocate până la ștergerea lor de către Utilizator.

– situația în care o lege prevede obligativitatea retenției datelor personale, pentru menținerea datelor relevante pentru o investigație sau date care trebuie să fie păstrate în cazul unui litigiu.

13.16. În virtutea dreptului de control al datelor, în cazul în care prelucrarea este efectuată în baza consimțământului Utilizatorului, acesta are urmatoarele drepturi:

– Dreptul de a fi informat: se referă la obligația de a vă furniza informații corecte cu privire la prelucrare datelor, în ceea ce privește modul în sunt utilizate datele cu caracter personal;

– Dreptul de acces înseamnă presupune dreptul de a obține din partea Societatii o confirmare privind prelucrarea sau nu a datelor cu caracter personal, iar daca da, de a va oferi accesul la aceste date precum și informații despre cum sunt prelucrate;

– Dreptul la portabilitate se refera la posibilitatea Utilizatorului de a primi datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat precum și transmiterea acestor date altui operator;

– Dreptul la opoziție vizează dreptul Utilizatorului de a se opune prelucrării datelor personale atunci când aceasta deservește un interes public ori un interes legitim al nostru.

– Dreptul la rectificare se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor personale inexacte;

– Dreptul la ștergere/dreptul de a fi uitat înseamnă posibilitatea Utilizatorului a solicita ștergerea datelor colectate fără întârzieri nejustificate, în oricare din următoarele situații: nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, retragerea consimțământului, opunerea la prelucrare, colectarea ilegală, ștergerea pentru respectarea unei obligații legale sau colectarea făcută cu oferirea de servicii ale societății informaționale;

– Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat dacă se contestă exactitatea datelor pe o anumita perioadă, suficientă pentru verificarea datelor, dacă prelucrarea este ilegala dar nu se dorește ștergerea datelor doar restricționarea, în cazul în care nu Societatea nu mai are nevoie de datele personale în vederea prelucrării însă Utilizatorul le solicită pentru apărarea unui drept în instanță sau dacă s-a opus prelucrării;

– Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri. 

– În situația în care Utilizatorul considera că datele lui nu sunt prelucrate legal, are dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Art. 14. UTILIZAREA ABUZIVĂ A SITE-ULUI www.eboon.ro 

Se consideră utilizare abuzivă a site-ului orice utilizare făcută într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii Societății.

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care rulează site-ul va fi considerat o tentativă de fraudare a site-ului și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt.

 Art.15. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

Societatea poate cesiona către și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Utilizatorului, nefiind necesar acordul acestuia în vederea ducerii la îndeplinire a comenzii. În caz de cesiune/subcontractare, Societeta rămâne răspunzătoare față de Utilizator cu privire la modul în care persoana căreia i-a cesionat contractul își îndeplinește obligațiile fata de Utilizator.

Art.16. FORȚA MAJORĂ

16.1. Exceptând cazurile în care nu au prevăzut în mod expres altfel, niciuna dintre părțile unui contract încheiat, care este încă în derulare, nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial, a oricăreia din obligațiile care îi incumbă în baza contractului, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de un eveniment de forță majoră.

16.2. Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat, va aduce la cunoștința celeilalte, imediat si în mod complet, producerea acestuia și să ia orice măsuri care-i stau la dispoziție în vederea limitării consecințelor respectivului eveniment.

16.3. Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este exonerat de la această obligație numai în cazul în care evenimentul o împiedică să o ducă la bun sfârșit.

16.4. Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a acestui contract fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

16.5. Partea care invocă evenimentul de forță majoră trebuie să facă dovada imposibilității executării obligațiilor în termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.

Art. 17. LEGEA APLICABILA. LITIGII

17.1. Orice dispută cu privire la prezenții Termeni și Condiții care ar putea sa apără intre Utilizator si Societate se va rezolva pe cale amiabila, părțile depunând toate diligentele necesare in acest sens.

17.2. Orice dispută, de orice fel, care ar putea să apară între Utilizator și Societatea  sau partenerii săi, se va rezolva pe cale amiabilă. Dacă aceasta nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat de către instanța competentă de la sediul Societății, în conformitate cu legile române în vigoare.

17.3. Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

17.4. Prezentul document a fost redactat și va fi interpretat în conformitate cu legislația română.

ART. 18. DISPOZIȚII FINALE

18.1. Societatea va depune diligențe rezonabile pentru a aduce la cunoștință Utilizatorilor modificările aduse prezenților Termeni și condiții, cu ocazia primei accesări a Website-ului ulterioară acestor modificări.

18.2. În limita prevederilor prezenților Termeni și Condiții, Societatea nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe Website din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, etc., care nu sunt făcute de către administratorul Website-ului.

18.3. Societatea își rezervă dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natură și/sau legături pe oricare pagină a Website-ului, cu respectarea legislației în vigoare.

18.4. Drepturile și obligațiile părților, impuse de prezentul acord, precum și toate efectele juridice pe care le produce acest set de T&C vor fi interpretate și guvernate de legislația aplicabilă în România. Orice litigiu care are ca obiect acest acord va fi adus spre soluționare în fata instanțelor românești.